Amnezia Super Hits 32

28.05.2009 14:58

 Vraví sa, že dobrého nie je nikdy dosť a ja dúfam, že to platí aj o mojej výberovke ASH, pretože tu pre vás mám ďaľšie pokračovanie s poradovým číslom 32... Opäť som sa snažil povyberať to najnovšie, čo momentálne tanečná scéna ponúka a myslím že stojí za to tento výber mať vo svojej zbierke . Po dvoch rokoch prichádza s novým singlom italo projekt Prezioso feat. Marvin a skladba I Believe sa im jednoznačne vydarila... Späť je aj nemecká formácia, bodujúca hlavne v 90. rokoch - 2 Fabiola vám ponúka svoj veľký hit Lift U Up v novej, nadupanej verzii pre rok 2009. S prerábkou veľkého hitu Belindy Carlisle "Circle In The Sand" chce zabodovať projekt De-Grees a ďaľší megahit 80. rokov "Toy Soldier" od Martiky si vzali do parády Commercial Club Crew. A aby toho nebolo málo - hit z roku 1984 "Dancing With Tears In My Eyes" , ktorý pôvodne naspievala formácia Ultravox, sa tiež dočkal novej verzie, tentoraz v podaní speváčky, ktorá si vraví Velvet. Potešení budú určite aj priaznivci "elektra" - v tomto štýle sa totiž nesie hneď pár hitov týchto dní.... či už to sú Cidinho & Doca a ich megahit Rap Das Armas (úspešný v takmer všetkých tanečných hitparádach), Kid Cudi vs Crookers s peckou Day ´N´ Nite alebo Desaparecidos vs Walter Master a veľmi dobrá vec - Ibiza...

Na druhom cd nájdete najnovšie single napr. od Britney Spears alebo Pink v exkluzívnych remixoch, prerobený hit od Depeche Mode, nové single od Madcona, Pet Shop Boys, Akcentu, Yarabi ale aj poriadnu dávku čerstvej hip-hopovej muziky, kde jednoznačne vyčnieva raper Flo Rida  a jeho nový hit Sugar (neviem prečo, ale strašne sa mi to podobá na starý dobrý Eiffel 65 a Blue Da-Ba-Dee  ... no a ešte by som spomenul skaldby "Virtual Diva" od Don Omara a "Feel It" s ktorým prichádza riadna tlupa raperov, medzi ktorými nechýbajú Sean Paul, T-Pain, Flo Rida a Pitbull. Takže ja by som na vašom mieste neváhal ani chvíľu a hneď by som začal tento skvelý výber sťahovať.

Hello everybody :)